Waalwijzer.nl vernieuwd en nieuwe werkwijze Team WijZ
Ondersteuning bieden aan inwoners die hier behoefte aan hebben, is een heel belangrijke taak van de gemeente. Dat doen wij via de website www.waalwijzer.nl en via Team WijZ. Dit jaar zijn de waalwijzer én de werkwijze van Team WijZ vernieuwd.
Nieuwe Waalwijzer
Vanaf 1 april 2021 is de nieuwe Waalwijzer in de lucht. Deze website bestond al, maar had een opfrisbeurt nodig. Daarom hebben wij de Waalwijzer vernieuwd. Voortaan kun je op www.waalwijzer.nl terecht voor jouw ondersteuningsvragen over bijvoorbeeld huisvesting, inkomen en werk, jeugd en jongeren of ouderen. Neem eens een kijkje en laat het ons vooral weten als je tips hebt om de website nog gebruiksvriendelijker te maken.
Nieuwe werkwijze Team WijZ
Als je op www.waalwijzer.nl geen antwoord kunt vinden op jouw vraag, kun je vanaf 1 juni 2021 weer terecht bij de balie van Team WijZ. Door het coronavirus hebben wij de balie noodgedwongen moeten sluiten, maar dit heeft ons de kans gegeven om de werkwijze te vernieuwen: Balie 2.0.
Heb je een vraag voor Team WijZ? Neem dan telefonisch contact op via 0416-683456. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 - 12.30 uur.
Je kunt natuurlijk ook via het contactformulier contact opnemen met Team WijZ. Download dit van www.waalwijzer.nl/contact en stuur het ingevulde formulier per post of via info@waalwijk.nl naar ons terug. Mocht downloaden niet lukken, neem dan telefonisch contact met ons op.
Heb je een vraag die niet telefonisch of via het contactformulier gesteld kan worden? En kan jouw vraag niet met behulp van de onafhankelijke cliëntondersteuning van ContourdeTwern worden opgelost? Neem dan telefonisch contact op om een afspraak te maken voor een bezoek aan de gemeentebalie van Team WijZ op het Stadhuis.